Uvedu základní sporné body:
a) podle pravidel participace mají být projekt realizován na veřejně přístupných pozemcích, které jsou ve správě MČ Praha 5. Na jiných pozemcích lze projekty akceptovat pouze v odůvodněných případech. Projekt singletracku je z části navržen na pozemcích HMP, které nejsou svěřeny MČ Praha 5.
b) projekty musí být koncipovány tak, aby nebyly určeny pouze pro úzkou skupinu uživatelů. Projekt singletracku je určen právě pro úzkou skupinu cyklistů specializujících se na jízdu v terénu.
c) Na obdobný projekt v této lokalitě, který podal Český svaz cyklistiky, vydaly orgány státní správy, včetně Odboru ochrany prostředí, zamítavá stanoviska. Na jejich základě vydala zamítavé stanovisko i RMČ Prahy 5. Lze předpokládat, že obdobný projekt, předložený tentokrát do participace, by obdržel opět negativní stanoviska ze strany DOSS a tudíž jeho realizovatelnost je pochybná.
Požaduji zdůvodnění přijetí projektu „Singletrack Motol“ do soutěže participativních projektů!
Dále žádám o vyčíslení počtu přijatých a realizovaných projektů participace za poslední 3 roky a zdůvodnění, proč je letošní plnění realizace projektů pouhých
1,9%?
Interpelace předsedy našeho zastupitelského klubu Josef Cuhra na místostarostu Brože
(Až bude k dispozici odpověď, tak sem bude přidán odkaz)