Zpět

Ing. Pavel Peterka, PhD.

člen OV
Narodil jsem se v roce 1970 v Praze. Vystudoval jsem ČVUT a pracuji v oblasti výzkumu vláknových laserů a optických vláken. Spoluorganizoval jsem petice za záchranu usedlosti Cibulka a za zachování trasy autobusové linky 123 ke stanici metra Anděl. V roce 2011 jsem založil informační web www.Cibulky.info. S manželkou Veronikou vychováváme 4 děti. Podle mojí dcery jsem "takovej normální tatínek." 
Otevřenost radnice je zásadní pro Přírodní park na Vidouli, výkupy pozemků v parcích a lepší dopravu
Zastupitelé klubu KDU-ČSL a nezávislých se zasloužili o přístup občanů občanů do komisí a výborů radnice Prahy 5. Tato kontrola veřejnosti byla klíčová pro prosazení veřejného zájmu v některých kauzách, např. zástavby celého vrcholu Vidoule, autobusu 123,  „plácku“ v Prokopském údolí, výkupu pozemků v parcích Kavalírka a na Vidouli. V roce 2014 jsem byl jako zástupce spolku Cibulka nominován KDU-ČSL do Komise dopravní MČ Praha 5. Jde mi hlavně o menší dopravní zácpy a lepší parkování. Například jsem navrhnul, jak zlepšit propustnost křižovatky u Buďánek na Plzeňské, kde ve špičkách bývají nepříjemné zácpy. Během cca dvou let se máme dočkat realizace při rekonstrukci jižního konce ulice Nad Zámečnicí. Přispěl k aspoň mírnému zlepšení průjezdnosti Plzeňské u výjezdu z tunelů směrem na západ. Dále jsem přispěl k zachování povinnosti budovat garáže v bytových novostavbách. Jak víme ze zkušenosti např. na Barrandově, tak právě na garážích se snaží developeři „ušetřit“. Díky i našemu úsilí lze nutit developery budovat parkování v bytových domech.
 
Rozumná Radlická radiála
 
Praze 5 bych moc přál, aby zvítězil zdravý rozum při stavbě radiály. Všichni se shodují, že to nesmí být dálniční přivaděč, který ještě více zahltí ulice Prahy 5, od Barrandova přes Hlubočepy, Smíchov, Jinonice, Košíře až do Motola. Jenže právě toto nebezpečí Praze 5 vážně hrozí. Proto dopravní komise jednoznačně doporučila prověřit opatření, která kongescím v Praze 5 budou účinně bránit, aby radiála našim ulicím odlehčila a zlepšila bezpečnost provozu v celé Praze 5.  Návrhy na zlepšení budou mít velký finanční přínos pro obec, neboť oproti stávajícímu návrhu bude možné vybudovat na pozemcích města řadu atraktivních komerčních staveb na pozemcích přímo v blízkosti kapacitní komunikace, jinak pro bydlení nebo odpočinek nevyužitelných. Navíc mohou výstavbu radiály urychlit. 
 
Kvalitní hřiště
 
Kromě dopravy budu pokračovat se snaze o kvalitní hřiště, teď hlavně hřiště pro opravenou školu v Beníškové a přírodní park na Vidouli, ještě zdaleka nemáme vyhráno.


Věřím, že v tom s Vámi MÁME SPOLEČNÝ CÍL!

Kontaktujte mě

Jméno a příjmení*
Město
E-mail*
Kraj
Telefon
Bezpečnostní kód
 Security code
Povinná pole jsou označena hvězdičkou (*)
Předmět
Vaše zpráva
Vaše osobní údaje budou zpracovány dle pravidel o ochraně osobních údajů.